Articles

ایکسویں صدی کا چمکتا دمکتا بھارت؛ دلت سے روٹی کھاکر کتّا بھی اچھوت

In پاکستان on ستمبر 25, 2010 by ابو سعد

بھارت کی ریاست مدھیہ پردیش میں ایک شخص نے دلت خاتون کے

یہ کتا دلت خاتون سے روٹی کھانے کے سبب اپنے مالک کے گھر نہیں رہ سکتا

ہاتھوں روٹی کھانے پر اپنے پالتو کتّے کو گھر سے نکال دیا ہے۔
مذکورہ کتّا ایک راجپوت خاندان کا ہے جسے دلت خاتون نے روٹی کھلائی۔ بطور سزا پنچایت نے روٹی کھلانے کے جرم میں خاتون پر بھی پندرہ ہزار روپے کا جرمانہ عائد کیا ہے۔
خاتون نے اس زیادتی کے لیے پولیس سے شکایت کی ہے لیکن ان کا کہنا ہے کہ حکام نے اس بارے میں کوئی کارروائی نہیں کی ہے۔
کتے کا نام شیرو اور اس کے مالک کا نام امرت لال ہے۔ یہ واقعہ مدھیہ پردیش کے ضلع مرینا میں مانیکا پور گاؤں کا ہے۔
ہوا یوں ہے کہ دلت خاتون سنیتا جاٹو کھیت میں کام کرنے والے اپنے شوہر کے لیے کھانا لے کر گئی تھیں۔ شوہر کے کھانے کے بعد روٹی کے جو ٹکڑے بچے تھے وہ انہوں نے اس پالتو کتے کو ڈال دیے۔
شیرو نے روٹی بڑے شوق سے کھالی مگر اس کے مالک امرت لال نے دیکھ لیا۔ پہلے تو امرت لال نے سنیتا کو کھری کھوٹی سنائی پھر یہ کہہ کر کہ چونکہ اس کے کتّے نے دلت کے گھر کی روٹی کھا لی ہے اس لیے اب وہ اس لائق نہیں رہا کہ اس کے گھر میں رہ سکے۔
اب یہ کتّا گاؤں میں دلتوں کی اکثریت والے علاقے میں ایک کھمبے سے باندھ دیا گیا ہے۔ اور مالک اسے لے جانے کے لیے تیار نہیں۔
کتے کے اونچی ذات کے مالک نےگاؤں کی پنچایت میں دعویٰ کیا ہے کہ اس کتّے کی شکل میں اس کا بہت نقصان ہوا اس لیے پنچایت نے دلت خاتون پر پندرہ ہزار روپے کا جرمانہ عائد کر دیا۔
یہ معاملہ اب اس خصوصی تھانے میں ہے جس میں ہریجن اور دلتوں کے معاملات کی دیکھ ریکھ ہوتی ہے۔
بھارت میں ذات پات کی بنیاد پر لوگوں کے ساتھ امتیازی سلوک ایک عام بات ہے۔ دیہی علاقوں میں نام نہاد اونچی ذات کے لوگ اپنے کنویں سے دلتوں کو پانی نہیں بھرنے دیتے اور نا ہی ان کے کنویں سے پیتے ہیں۔ بشکریہ:بی بی سی اردو

23 Responses to “ایکسویں صدی کا چمکتا دمکتا بھارت؛ دلت سے روٹی کھاکر کتّا بھی اچھوت”

  1. پاکستان ميں تو پورے پورے فرقہ کو دلت اور اچھوت قرار دے ديا جاتا ہے اور ماشااللہ آئينی طور پہ؛

    ORDINANCE NO. XX OF 1984 PART II – AMENDMENT OF THE PAKISTAN PENAL CODE (ACT XLV OF 1860) (3) 298C… Any person of the Quadiani group or the Lahori group (who call themselves ‘Ahmadis’ or by any other name), who … invites others to accept his faith, by words, either spoken or written, or by visible representations, or in any manner whatsoever outrages the religious feelings of Muslims, shall be punished with imprisonment of either description for a term which may extend to three years and shall also be liable to fine.

    اس کے علاوہ روز لوگوں کو توہين رسالت کے نام پہ ہلاک کر ديا جاتا ہے-

    کم از کم بھارت ميں دلتوں کی حالت بہتر بنانے کے ليئے قانون سازي کررہي جبکہ پاکستان ميں قانون سازي حقوق چھيننے کے ليئے کي جاتي ہے- پاکستانيوں خاص کر تلخابہ جيسے مولويوں کو دہشتگردی جن کے ايمان کا حصہ ہے کو دوسروں کو انسانی حقوق کے طعنہ دينے کا مذاق نہيں کرنا چاہيئے-

  2. السلام علیکم ورحمۃ وبرکاتہ،
    حمیدبھائی، یہ بات ہوئی کہ کچھ بات نہ بنی تودوسرےپرالزامات کی بوچھاڑکردوجسطرح آج تک شعیوں نےاپنےمذہب کوبنایاہےکہ ہربات جھوٹ ہرکہانی الگ۔ انہوں نےاس خبرکونمایاں کردیاتوآپ نےپاکستانیوں کوسناناشروع کردی۔ بھائي، پاکستان میں الحمداللہ شکرہےخداکاپھرہندوستان سےہم لاکھ درجےبہترہیں وہاں پرجوکچھ ہوتاہےالامان لیکن بات وہی ہےکہ اپنی آنکھ کاشہتیرنظرنہیں آتالیکن دوسرےکی آنکھ میں تنکابھی نظرآجاتاہے۔

    والسلام
    جاویداقبال

  3. ابو سعد صاحب ۔ پريشانی کی کوئی بات نہيں ۔ کچھ لوگ ہوتے ہيں ” ہر مصالحے پِپلا مُول “

  4. یہ ہے بھارت !

  5. یہ جو حمید نام کی چیز ہیں انکا مسئلہ سب کو پتہ ہوگا کیا ہے۔
    اب اگر انہیں بھارت اتنا پسند ہے تو وہاں جاجے کیوں نہیں رہتے۔

    پاکستان ہمارا ہے اور ہمیں معلوم ہے کہ پاکستان میں خرابیاں ہیں اور ان خرابیوں کی زیادہ تر وجہ پاکستان میں موجود قادیانی اور رافضی لابی ہے۔

    • یہ جو حمید نام کی چیز ہیں انکا مسئلہ سب کو پتہ ہوگا کیا ہے۔

      کيا ہے انکا مسئلہ ذرا وضاحت کر ديتے کہ انکے اسلاف نے تمہارے مودودی اور کانگريسی ملاؤوں جنہوں نے پاکستان کی سخت مخالفت کی اور قائداعظم کو گالياں بکيں کے برعکس پاکستان بنانے ميں حصہ ليا اور کشمير پہ قرارداديں منظور کروائيں جنکے زور پہ آجتک تم کشمير کا مقدمہ لڑتے ہو- اگر تمہارے آباؤ و اجداد کا بس چلتا تو آج تم اکھنڈ بھارت ميں بيٹھے ہوتے- اب نظريہ پاکستان پڑھاتے ہو؟

      يہ ہے تمہارا مسئلہ کھسيانی بلی کھمبا نوچے-

      اب اگر انہیں بھارت اتنا پسند ہے تو وہاں جاجے کیوں نہیں رہتے۔

      بھارت تمہارے آباؤواجداد کو بڑا پسند ہے اور مفتی محمود بڑے شوق سے فرماتے تھے کہ شکر ہے ہم اس گناہ– پاکستان کے قيا م — ميں شريک نہيں تھے- مودودی کے قائداعظم اور پاکستان کی مخالفت ميں اقوال ذريں تم عنيقہ کی سائيٹ پہ پڑھ ہی چکے ہو- تمہارے آباؤ و اجداد نے پاکستان کو ناپاکستان کہا اور تم انکی نسلوں نے ملائيت کے زور پہ اسے واقعی ناپاکستان بناديا ہے- مبارک ہو، تمہارے آباؤ و اجداد کی بات بھي پوری ہوئي، ساتھ بھارت کی خواہش بھي-

      پاکستان ہمارا ہے اور ہمیں معلوم ہے کہ پاکستان میں خرابیاں ہیں۔

      پاکستان کو گالياں دينے والوں کی اولاد آج پاکستان کی بلاشرکت غير مالک بن بيٹھنہ چاہتی ہے- فکر نہ کرو پاکستان کے عوام اتنے بيوقوف نہيں وہ تم مولويوں کو کم ہی ووٹ ڈالتے ہيں-

      خرابی والی بات صحيح کي- خرابياں ہی خرابياں ہيں اچھائی کونسی ہے؟ تم مولويوں کے ہوتے کوئی اچھی چيز پنپ سکتی ہے يہاں؟ جہالت اور دہشتگردی تم مولويوں کا طرہ امتياز ہے-

      اور ان خرابیوں کی زیادہ تر وجہ پاکستان میں موجود قادیانی اور رافضی لابی ہے

      يہ روز کے بم دھماکے کرنے والے تمہارے محبوب مکرم و محترم طالبان صاحبان ہيں جو تمہارے اور تلخابہ کے ہم مسلک ہيں- ان بيچاروں کو قادیانی اور رافضی کيوں بنا ديا-

  6. آپ کی اس پوسٹ کے تبصرے والی جگہ چھی چھی اچھوت ہوگئی ھے۔قادیانی کے آنے سے۔

  7. قادیانی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہسپانوں ڈھگا حاضر ھؤ ۔۔

  8. لو جی ھم حاضر ھے۔۔۔

    ٹٹی میں گر کر مرنے والا مرزائیوں کاجھوٹا نبی المعروف مرزا ملعون و مردود معاذاللہ حضرت نوح علیہ السلام کے زمانے سے لیکر دنیا مین آج تک آنے والے طوفان بھی ٹٹی میں گر کر مرنے والے مرزا غلام قادیان کذاب کے ٹولہِ کاذبین چیلوں کی بدعاؤن کی وجہ سے آتے رہے ہیں۔

  9. لو جی ھم حاضر ھے۔۔۔

    ٹٹی میں گر کر مرنے والا مرزائیوں کاجھوٹا نبی المعروف مرزا ملعون و مردود معاذاللہ حضرت نوح علیہ السلام کے زمانے سے لیکر دنیا مین آج تک آنے والے طوفان بھی ٹٹی میں گر کر مرنے والے مرزا غلام قادیان کذاب کے ٹولہِ کاذبین چیلوں کی بدعاؤن کی وجہ سے آتے رہے ہیں۔,,,,

  10. شیرو نے روٹی بڑے چاہ نال کھا لئی پر اوہدے مالک امرت لال نے ویکھ لیا۔ پہلوں تے امرت لال نے سنیتا نوں کھری کھریاں سنائیاں فیر ایہہ آکھ دتا پئی کیوں جو اوہدے کتے نے دلت دے گھروں روٹی کھا لئی ہے ایس لئی اوہدے قابل نہیں رہیا۔

  11. بات وہی ہےکہ اپنی آنکھ کاشہتیرنظرنہیں آتالیکن دوسرےکی آنکھ میں تنکابھی نظرآجاتاہے۔

  12. بات وہی ہےکہ اپنی آنکھ کاشہتیرنظرنہیں آتالیکن دوسرےکی آنکھ میں تنکابھی نظرآجاتاہے۔
    Comment by افتخار اجمل بھوپال — Septem

    آپکی آنکھ کا تو تنکا بھی شہتير جتنا ہے يہ کب نظر آئے گا؟

  13. Edited

  14. edited

  15. edited

  16. حميد صاحب کا تبصره نمبر۱۲، ۱۳، ۱۴قادیانی تبلیغ کے زمرے میں آتے ہیں اس لیے ہزف کیے جارہے ہیں۔
    جہاں تک پہلے تبصرے کا تعلق ہے تو ریکارڈ کو درست کرنے کے لیے عرض کرتا ہوں کہ سی سی پی او کراچی وسیم احمد ، ان کی اہلیہ طلعت وسیم ڈی جی پی آئی اے،طارق عزیز مشیر پرویز مشرف، فرحت اللہ بابر ترجمان موجودہ صدر،اس کے علاوہ احمد مختار ، شوکت عزیز جن کی تصدیق ہونا باقی ہے لیکن قادیانی ہونے کے کچھ شواہد موجود ہے، میڈیا کے فرنٹ پر مبشر لقمان وغیرہ ان میں سے کس کو قادیانی ہونے کے سبب اس کے منصب سے ہٹایا گیا ہے۔
    آپ کیا چاہتے پورا پاکستان تیرے حوالے کردیا جائے؟

  17. لو بھئی تلخابہ يہ ہے تمہارا جھوٹا مذہب جو سچ کے سامنے ايک سيکنڈ نہ ٹہر سکا اور تبليغ کا بہانہ بنا کر وہ تبصرے کاٹ ديئے جنميں تمہارے دہشتگرد مذہب کے پول کھول ديئے گئے تھے، اور تم روتے ہو دلتوں کو بھارت ميں- اگر دليل ہوتی تمہارے پاس تو تم جواب ديتے ليکن تمہارے مذہب ميں اور ہے کيا سوائے جھوٹ اور دہشتگردي کے- بہرحال يہ ويڈيو يوٹيوب پہ موجود ہے ہوسکے تو وہاں سے بھی ڈيليٹ کروا دو- تم مولويوں کا وقت اب ختم ہورہا ہے، انٹرنيٹ اور نيو ميڈيا نے تم مولويوں کے جھوٹ کا پول کھول ديا ہے-

    جہاں تک پہلے تبصرے کا تعلق ہے تو ریکارڈ کو درست کرنے کے لیے عرض کرتا ہوں کہ سی سی پی او کراچی وسیم احمد ، ان کی اہلیہ طلعت وسیم ڈی جی پی آئی اے،طارق عزیز مشیر پرویز مشرف، فرحت اللہ بابر ترجمان موجودہ صدر،اس کے علاوہ احمد مختار ، شوکت عزیز جن کی تصدیق ہونا باقی ہے لیکن قادیانی ہونے کے کچھ شواہد موجود ہے، میڈیا کے فرنٹ پر مبشر لقمان وغیرہ ان میں سے کس کو قادیانی ہونے کے سبب اس کے منصب سے ہٹایا گیا ہے۔

    تم نے جو روائيتی امت سٹائل ميں من گھڑت باتوں کی بنياد پر جواب ديا ہے اسے کوئی ذی شعور سنجيد گی سے نہيں ليتا- اسلام ميں سنی سنائی باتيں آگے پھیلانے والے کے بارے کيا کہا ہے؟

    آپ کیا چاہتے پورا پاکستان تیرے حوالے کردیا جائے؟

    صرف دھشتگردي، جھوٹ بولنا اور سچ کو چھپانا چھوڑ دو اتنا کافی ہے- ليکن يہ کر کے تم مولوی کتنے دن نکال سکو گے؟ اسليئے دھشتگردی اور جھوٹ تم مولويوں کی مجبوری ہے-

  18. testing 123

  19. تلخابہ دنيا کو تو حقيقت کا پتہ ہے تم جتنی مرضی چھپانے کی کوشش کرو

    Trials of Minor1ty Musl1ms
    http://tinyurl.com/2eld8zl

  20. یہ جتنے بھی کلیدی عہدوں والے “قادیانی” جو آپ نے گنائے ہیں، ذرا ایک آدھ ثبوت بھی دے دیں۔ خوامخواہ ہر ملا دشمن کو قادیانی لیبل دے دینا بھی ملا کا ہی کمال ہے۔

  21. yaha per Hameed shaks kay comments parhnay ka itifak howa pata nahi ya kis mazhab or group se taluk rakhtay hain… baat india may honay wali na-insafi ki hori hay ya mullah or pakistan kay pichay par giay bhai ya aik news hay esay news ki tarha parhooo…. olti sidhi kion hankay jarahay hooo???

  22. حمید کو بکواس کے علاوہ کچھ نہیں اتا. یہا کسی قادیانی ارر نام نہاد مللہ کی بات نہیں ہوری تھے انڈیا مے ہونے والے ظلم پر بات ہوری ہے…

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: